چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قیمت روز ماشین ظرفشویی صنعتی

يخساز پولكي تجهيز گستر

قیمت روز ماشین ظرفشویی صنعتی

۵ بازديد

ماشین ظرفشویی صنعتی:

ماشین ظرفشویی صنعتی جزء تجهیزات پر فروش و البته پر مصرف در موسساتی همچون رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، مسافرخانه ها، خانه های سالمندان و... است. ظرف ها، لیوان ها، تابه ها و... با خرید ماشین ظرفشویی صنعتی به سطح مطلوبی از پاکیزگی می رسد. در یک ماشین ظرفشویی صنعتی با استفاده از آب گرم، صابون و مواد شیمیایی و یک چرخه شست و شو کامل، تمام ظروف کثیف در مدت زمان کوتاه تمیز و ضد عفونی می شوند. این تجهیزات در ابعاد مختلف تولید و طراحی می شوند که شما هنگام خرید ماشین ظرفشویی صنعتی، با جستجو و بررسی تمام ابعاد، متناسب با نیاز خود، مناسب ترین ابعاد و ظرفیت آن را تهیه کنید. یکی از مهم ترین عامل تعین کننده که آیا ماشین ظرفشویی صنعتی برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر، ابعاد آن می باشد لذا با انتخاب صحیح ابعاد آن، تمام کار ها به دستی انجام می شود. خرید ماشین ظرفشویی صنعتی یک راه حل ایمن است لذا کیفیت و دوام آن ها موجب شده است تا دستگاهیی پایدار جهت تمیز کردن موثر و کارآمد طراحی شود. اگر به دنبال گزینه ای برای کسب موفقیت، سهولت کار ها، صرفه جویی در انرژی و.. می باشید، ما به شما خرید ماشین ظرفشویی صنعتی را پیشنهاد می کنیم. این تجهیزات در طیف وسیعی از انواع و مدل ها قرار دارند.

ماشین ظرفشویی صنعتی بهتر است یا مدل خانگی:

در پاسخ باید گفته شود هر کدام از این مدل ها ویژگی ها و خواص خود را دارند که در جایگاه و موقعیت خود بهترین هستند. شاید هنگام خرید ماشین ظرفشویی صنعتی شنیده باشید که استفاده از آن برای رستوران و کافی شاپ خود بهتر است، علت آن محدود بودن ظرفیت ماشین ظرفشویی خانگی است. استفاده از آن ها در منازل فوق العاده عالی است و قدرت عالی را در شست و شو دارند اما میزان ظروفی که می توانند تمیز کنند نسبت به ماشین ظرفشویی صنعتی بسیار اندک است. به همین منظور است که خرید ماشین ظرفشویی صنعتی را برای مشاغل شلوغ ترجیح داده می شود. می توانید با خرید ماشین ظرفشویی صنعتی تمامی ظرف ها و لیوان ها و... را در میزان بالا تمیز کنید و می تواند ساعات ها در رستوران شما کار کند. فناوری در ماشین ظرفشویی صنعتی موجب شده است تا قابلیت های بیشتری به این دستگاه اضافه شد و بسیاری از خرید آن برای حرفه خود لذت ببرند. با خرید ماشین ظرفشویی صنعتی، ظروف خود را بهتر از قبل ضد عفونی کنید، رضایت مشتریان را جلب نمایید، با طول عمر بالای آن از هزینه های اضافی خودداری کیند. شست و شو ظروف اندکی طاقت فرسا است اما می توانید با خرید ماشین ظرفشویی صنعتی آن را به کار لذت بخش تبدیل کنید و از ضد عفونی شدن کامل ظروف خود اطمینان داشته باشید. طیف وسیعی از ماشین های ظرفشویی صنعتی می توانند به طور ماهرانه و سریع آشپزخانه شما را حتی پس از استفاده طولانی مدت تمیز نگه دارند. در طول عملیات روزانه، یک ماشین ظرفشویی صنعتی به طور مداوم در حال استفاده است. سرمایه گذاری روی یک ماشین ظرفشویی باکیفیت که به سرعت مقادیر زیادی از ظروف و ... آشپزخانه را تمیز می کند و آن ها را به خوبی تمیز می کند، کار بیهوده ای نمی باشد.

هدف استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی:

شما تصمیم گرفتید برای یک ماشین ظرفشویی صنعتی سرمایه گذاری کنید. شما از آن برای شست و شو ظروف استفاده خواهید کرید. درواقع می توان گفت هدف از خرید ماشین ظرفشویی صنعتی تنها شست و شو ظروف نمی باشد. اهدافی که برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی سرمایه گذاری می کنید شامل: لکه های غذا را سریع تر از حذف می کند و به طور موثرتری استریل می کنند. علاوه بر این، این ماشین ها برای از بین بردن باکتری ها به مواد شیمیایی نیاز ندارند. به عنوان یک امتیاز، ظروف شما پس از شست و شو زود تر خشک می شوند. از آنجایی که غذا ها و آبیموه ها در ظروف و لیوان و.. سرو می شوند، ظروف تمیز و عاری از لکه و باقی مانده غذا ضروری است. انتخاب و خرید صحیح ماشین ظرفشویی صنعتی قادر به پاسخگویی نیاز شما است و ستون فقرات هر کسب و کاری به ویژه صنعت خدمات غذایی است، زیرا بر تعداد افرادی که یک رستوران یا هر مؤسسه دیگری می تواند خدمت کند تأثیر می گذارد. اگرچه ماشین‌ های ظرفشویی صنعتی برای تمیز کردن ظروف بسیار سریع تر از ماشین‌ های ظرفشویی خانگی طراحی شده ‌اند، اما تفاوت‌ هایی بین انواع مختلف آن‌ ها وجود دارد، عمدتاً از نظر اندازه و ظرفیت. هنگام انتخاب نوع ماشین ظرفشویی مناسب، اندازه کسب و کار خود و دوره هایی با بیشترین ترافیک در نظر گرفته می شود.

اهداف دیگر استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی:

طراحی شده برای شستشوی حساس ترین انواع ظروف شیشه ای بدون آسیب

برای شستن سریع تعداد زیادی لیوان طراحی شده است

قابلیت شستشوی سریع

ایده آل برای کافی شاپ ها و رستوران ها، هتل ها و.. با حجم بالای ظروف شیشه ای

نگهداری و بهینه سازی ماشین ظرفشویی صنعتی:

شما تا کنون با مزایا خرید ماشین ظرفشویی صنعتی آشنا شده اید. نظافت یکی از دستور العمل های است که می بایست در اولویت هر آشپزخانه صنعتی باشد. در حال حاظر بیش از هر زمان دیگری، روش های مناسب برای ضد عفونی کردن و شست و شو با توجه به ویروس جدید ضروری و مهم است. ظروف غذا خوری کثیف می تواند مشتری از کسب و کار شما درک بدی داشته باشد و همچنین ان ها در معرض بیماری های خطرناک ناشی از ظروف کثیف و استریل نشده قرار می دهند. در این راستا ماشین ظرفشویی صنعتی قدرت بالایی در تمیز کردن دارد. اما برای افزایش طول عمر آن و همچنین عملکرد بهتر آن می بایست با روش هایی از آن نگهداری کرد به طور مثال پس از هر بار استفاده از آن، آن را تمیز نمایید و بررسی های لازم را جهت سالم بودن قطعات به صورت ماهانه یا سالانه انجام دهید. انجام این امور سبب افزایش عملکرد و کاهش مصرف مواد شوینده می گردد. یک نگهداری پیشگیرانه برای حفظ عمر دستگاه بسیار مفید است.  رسوب آهک می تواند به هر نوع وسیله ای که از آب استفاده می کند آسیب جدی وارد کند. اکثر تاسیسات در جهان به دلیل سطوح بالای کلسیم و منیزیم دارای آب سخت هستند. تجمع آهک باعث ایجاد رسوبات سفید گچی در داخل دستگاه و روی ظروف شما می شود و با گذشت زمان کارایی کلی را کاهش می دهد. انواع پاک کننده ها و مواد شیمیایی قوی برای مبارزه با رسوب آهک در دستگاه شما نصب می شود که اغلب به آن ها رسوب زدا یا پاک کننده می گویند. گذاشتن ظروف با باقی مانده های درشت غذا سبب گرفتگی در فیلتر ها و جت ها می شود، بنابراین بهتر است قبل از گذاشتن ظروف آن ها کمی تمیزه کرده تا باقی مانده ای از غذا بر روی آن وجود نداشته باشد. استفاده از شوینده صحیح و مناسب، با کیفیت بسیار مهم است. اغلب برای کاهش هزینه ها از مواد شوینده کم هزینه استفاده می کنند اما اینکار تنها موجب آسیب رساندن به دستگاه خود می شود و در عوض هزینه های بیشتری بر شما تحمیل می شود.

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر:

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو ماشین ظرفشویی صنعتی و طراحی تجهیزات صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد. ماشین ظرفشویی صنعتی شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی، با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماشین ظرفشویی صنعتی، فرآیند تولید ماشین ظرفشویی صنعتی و همچنین اطلاع از قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی، به وبسایت ماشین ظرفشویی صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد