چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آذر ماه 1400

يخساز پولكي تجهيز گستر

سازنده يخساز پولكي

۷ بازديد

يخساز پولكي:

يخساز پولكي نوعي يخ ساز است. با توجه به منابع مختلف آب، مي توان آن را به دستگاه يخ پوسته آب شيرين، دستگاه يخ پوسته آب دريا و دستگاه يخ صنعتي عمومي تقسيم كرد.يخساز پولكي،با ضخامت بين 1.0 تا 2.5 ميلي متر است. شكل برش ها نامنظم است و قطر آن حدود 12 تا 45 ميلي متر است.يخساز پولكي،يخ لبه ها و گوشه هاي تيز ندارند و به اجسام يخ زده ضربه نمي زنند. مي تواند به شكاف بين اجسامي كه قرار است خنك شوند وارد شود، تبادل گرما را كاهش دهد، دماي يخ را حفظ كند و اثر مرطوب كنندگي خوبي دارد.يخساز پولكي داراي اثر خنك كنندگي عالي است، داراي ويژگي هاي ظرفيت خنك كننده زياد و سرعت خنك كننده سريع است و عمدتاً در تأسيسات تبريد در مقياس بزرگ، انجماد سريع مواد غذايي، خنك كننده بتن و غيره استفاده مي شود.يخ پولكي نازك به دليل شكل صافي كه دارد نسبت به ساير يخ هاي هم وزن سطح بيشتري دارد. هر چه سطح تماس بزرگتر باشد، اثر خنك كنندگي بهتري خواهد داشت. به عنوان مثال، حداقل سطح يك تن يخ پولكي 1579 متر مربع است، در حالي كه ساير انواع يخ (مانند يخ لوله اي و يخ دانه اي) تنها مي توانند 395 تا 1294 متر مربع را فراهم كنند، بنابراين راندمان خنك كنندگي يخ پولكي 2 است. به 5 از يخ لوله و يخ دانه ده برابر بيشتر است.

مزايا يخساز پولكي: 

هزينه توليد پايين:

هزينه يخساز پولكي بسيار مقرون به صرفه است. آب خنك كننده در دماي 16 درجه سانتيگراد تا يك تن تكه هاي يخ تنها به حدود 85 كيلووات برق نياز دارد.

بيمه غذايي عالي:

يخساز پولكي، نرم و بدون زواياي تيز هستند. اين مي تواند از مواد غذايي بسته بندي شده در طول يخچال و بسته بندي محافظت كند. شكل صاف آن آسيب احتمالي به اقلام يخچال را به حداقل مي رساند.

كاملا مخلوط كنيد:

با توجه به سطح وسيع يخ نازك، فرآيند تبادل حرارت آن بسيار سريع است، مي تواند در آب ذوب شود، گرما را از بين ببرد و رطوبت مخلوط را افزايش دهد.

ذخيره سازي و حمل و نقل راحت:

 

يخساز پولكي، ايجاد چسبندگي در زمان نگهداري در دماي پايين و حمل و نقل مارپيچي آسان نيست، بنابراين نگهداري و حمل و نقل آن آسان تر است.يخساز پولكي از جهات مهمي با انواع ديگر يخ متفاوت است و همه يخ سازهاي پولكي يكسان نيستند. يخساز پولكي تجهيزگستر داراي ويژگي‌هاي منحصربه‌فردي هستند كه آن‌ها را به انتخابي مؤثر و اقتصادي براي بسياري از نيازهاي خنك‌كننده در كاربردهاي مرتبط با مواد غذايي و انواع ديگر فرآيندها تبديل مي‌كند.

خنك كننده سريعتر:

يخساز پولكي  تجهيز گستر بيش از 17000 فوت مربع (1579 متر مربع) سطح در هر تن يخ دارد كه نسبت به هر يخ ديگري راندمان خنك كنندگي بيشتري دارد.

پوشش بهتر محصول:

يخساز پولكي در تكه هاي مسطح تشكيل مي شود كه آزادانه تر جريان مي يابند و سطح تماس بيشتري نسبت به هر نوع يخ ديگري ايجاد مي كنند. ضخامت يخ را مي توان با تنظيمات ساده در دستگاه از 1.5 به 2.0 ميلي متر تغيير داد.

اختلاط كامل محصول:

يخساز پولكي در توليد يخ كه به سرعت ذوب مي‌شود تا گرما را از بين ببرد و به مخلوط‌ها رطوبت اضافه كند و به فرآيند اختلاط كمك كند و به تجهيزات تركيب آسيبي نرساند.

حفاظت بيشتر از محصول:

يخ پولكي خشك مي ماند، به خوبي بسته بندي مي شود و محصولات را در برابر آسيب محافظت مي كند. شكل مسطح باعث ايجاد فرورفتگي در محصولات فاسد شدني نمي شود.

ايمني مواد غذايي:

يخساز پولكي تجهيز گستر به گونه اي طراحي شده اند كه الزامات ايمني غذايي سختگيرانه را براي پردازشگرهاي مواد غذايي، از جمله مواردي كه در صنايع غذايي دريايي، گوشت فرآوري شده، طيور، محصولات توليدي و نانوايي توليد مي شوند، برآورده كنند.

توليد مقرون به صرفه:

توليد يخ پولكي مقرون به صرفه است و به ازاي هر تن يخ تنها به 1.3 تن سردخانه از آب 60 درجه فارنهايت (+16.0 درجه سانتيگراد) نياز دارد.

ذخيره سازي و توزيع آسان تر:

يخ پولكي كاملاً خشك است كه از ذوب شدن يخ با يكديگر در سطل ذخيره‌سازي دماي پايين يا نقاله‌هاي پيچي مسدودكننده و سيستم‌هاي تحويل پنوماتيكي جلوگيري مي‌كند. يخ پوسته پوسته پوسته نازكي را در ظرف نگهدارنده يا سطل ذخيره سازي تشكيل مي دهد كه يخ را براي استفاده در زمان بعدي حفظ مي كند. شكستن پوسته نازك، تكه‌هاي يخ خشك و خنك‌شده را نشان مي‌دهد كه براي استفاده فوري در خنك‌سازي يا نگهداري مجدد محصول در دسترس هستند.

يخساز پولكي تجهيز گستر طولاني تر و كارآمدتر است.

مشخصات يخساز پولكي:

آيا مي دانستيد كه دستگاه هاي يخساز پولكي در هر روز از 1000 تا بيش از 20000 پوند يخ با سختي 100 درصد توليد مي كنند؟ يخ سفت تر يعني يخ ماندگارتر. هنگامي كه دستگاه هاي يخساز پولكي را انتخاب مي كنيد، كارآمدترين نوع يخساز صنعتي را انتخاب كرده ايد.يخ پولكي بيشترين سطح تماس را در بين هر شكل ديگري از يخ دارد. اين بدان معناست كه يخ پوسته‌دار براي نوشيدني‌هاي ويژه، فرم يخ ترجيحي است زيرا ظرفيت خنك‌كنندگي بيشتري نسبت به يخ خرد شده، مكعبي، ناگت يا لوله دارد.هنگامي كه يك يخساز پولكي را انتخاب مي كنيد، مهم است كه همه نيازهاي خود را در نظر بگيريد. يخساز پولكي مي‌تواند راهي عالي براي نگهداري محصولات، بسته‌بندي ماهي، حمل و نقل كالا و حتي ارائه زيبا و آسان محصولات شما باشد. براي بيش از 100 سال، براي هر گونه سوال در مورد دستگاه هاي يخساز پولكي يا هر يك از محصولات ما، با تيم ماهر و مجرب تجهيز گستر خاورميانه مشورت نماييد.

مصرف واقعي يخ با دماي آب و دماي محيط متفاوت است.

 منبع تغذيه استاندارد منبع تغذيه 3ph-380v / 50Hz است.

منبع آب آب شيرين است، مي توان از آب لوله كشي معمولي يا آب زيرزميني استفاده كرد.

يخساز پولكي بايد در موقعيت مناسب قرار گيرد.

نوع يخ در اين دستگاه يخساز پولكي به ضخامت 1.8-2.2 ميلي متر مي باشد.

شرايط كار استاندارد: دماي محيط 25 ℃، دماي آب 18-20 ℃.

طبقه بندي توليد روزانه

كوچك: 0.5 تا 3 تن

 متوسط: 5 تن تا 20 تن

بزرگ: 25 تن تا 60 تن

موارد استفاده از يخساز پولكي:

يخساز پولكي به طور گسترده اي در فرآوري مواد غذايي، توليد و خنك سازي بتن استفاده مي شود.

ماهيگيري: دستگاه يخساز پولكي را مي توان مستقيماً روي قايق ماهيگيري نصب كرد تا با آب دريا يخ بسازد. شيلات يكي از مهم ترين زمينه هاي كاربرد ماشين هاي يخ در جهان است.

فرآوري محصولات آبي: يخ پولكي مي تواند دماي محيط پردازش، آب تميز و محصولات آبزي را كاهش دهد، از رشد باكتري ها جلوگيري كند و محصولات آبي را در طول پردازش تازه نگه دارد.

فرآوري غذا: به عنوان مثال، در توليد نان، هنگام دو بار هم زدن يا اضافه كردن خامه، از تكه هاي يخ براي خنك شدن سريع استفاده كنيد تا از تخمير جلوگيري شود.

فرآوري گوشت طيور: فرآوري طيور و گوشت گرماي زيادي توليد مي كند. از يخساز پولكي مي توان براي خنك كردن گوشت مرغ و تنظيم رطوبت محصول براي بهبود كيفيت استفاده كرد.

توزيع و نگهداري سبزيجات: امروزه به منظور اطمينان از ايمني غذايي سبزيجات، ميوه جات و گوشت، از روش هاي فيزيكي بيشتري براي كنترل دماي نگهداري و حمل و نقل محصولات استفاده مي شود. يخ پولكي اثر خنك‌كننده سريعي دارد و مي‌تواند محيطي با دماي پايين و رطوبت بالا ايجاد كند تا اطمينان حاصل شود كه سوژه توسط باكتري‌ها از بين نمي‌رود.

صنعت داروسازي: در بسياري از آزمايشات بيوسنتز و سنتز شيميايي، براي كنترل سرعت واكنش و حفظ فعاليت بيولوژيكي بايد مقدار زيادي يخ اضافه شود. يخساز پولكي به دليل تميزي، تميزي و سرعت خنك كنندگي سريع به ايده آل ترين حامل خنك كننده در صنعت تبديل شده است.

اختلاط بتن: يخ پولكي شده به طور مستقيم به عنوان منبع آب براي اختلاط بتن استفاده مي شود، نسبت آن به 80٪ مي رسد. اين مي تواند اثر خنك كننده كارآمد و آسان براي كنترل را ارائه دهد. بتن مخلوط شده در دماي ثابت به دليل تغيير شكل فيزيكي ناشي از دما ترك نخواهد خورد و در نتيجه كيفيت و ايمني پروژه تضمين مي شود. سيستم خنك كننده بتني كلاهك يخي به طور گسترده در پروژه هاي با كيفيت بالا در مقياس بزرگ مانند سدهاي بزرگ، بزرگراه هاي درجه بالا، ساختمان هاي بلند و پروژه هاي ساخت نيروگاه هسته اي استفاده مي شود.

گروه توليدي و صنعتي تجهيز گستر:

گروه توليدي و صنعتي تجهيز گستر، توليد كننده و تامين كننده يخساز پولكي و طراحي تجهيزات صنعتي است كه راه حل هاي سفارشي را براي نياز هاي مختلف مشتريان ارائه مي دهد.يخساز پولكي شركت تجهيز گستر خاورميانه، يك سرمايه گذاري عالي، با دوام و كاربردي است و در برابر شرايط شديد در هر شرايطي سازگار است و براي استفاده هاي صنعتي، خانگي و نهادي ايده آل است.جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص يخساز پولكي، فرآيند توليد يخساز پولكي و همچنين اطلاع از قيمت يخساز پولكي، به وبسايت يخساز پولكي تجهيز گستر خاورميانه مراجعه و يا با كارشناسان و متخصصان تجهيز گستر از طريق شماره تماس هاي ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشيد.